selamat datang sume!



Rabu, 17 November 2010

aku sygs kamu!!;)

salam arie raya aidiladha..
moga anda sume gembire tengok lembu tadi ye~
hmm..
kte na bebel bley x??
x mau dengar x yah bace!!
  
dengarlah suara hatiku ini........
khas ditujukan kepada sahabat2ku~
yaya,cepa,tyah, n paling penting....
syazana and athirah!!
kawan2 yang kenal kte ye>_<

Diamku tak bererti aku membenarkan







Bukan juga mengiyakan apa saja yang kau lakukan






Bisingku tidak bererti aku menyalahkan






Bukan juga melukakan






Tapi kerana aku amat menyayangimu






Maka aku cuba sedaya yang termampu






Menarikmu bersama mencari keredhaan-Nya






Di bumi yg terbentang luas ini






Kerana sayangku kepadamu






Maka aku cuba... dan terus mencuba!






Aku tak mahu berjalan mencari cahaya seorang diri






Dan membiarkan kau tergapai-gapai dalam kegelapan






Andai aku jumpa jalan






Tak akan kubiar kau sesat mencari jalan pulang






Aku akan! Itu janjiku!






Tapi hari ini hatiku benar-benar terguris






Terguris dengan tindakanmu






Terguris dengan janji palsumu untuk bersama-samaku mencari cahaya






Dan hati ini tiba-tiba timbul rasa benci






Benci kepada manusia yang menarik kau kembali ke jalan yang gelap






Hampir saja hari ini aku mungkiri janjiku itu






Namun tiba-tiba aku sedar






Andai ku biar janjiku itu terkubur bersama amarahku






Aku sama saja sepertimu






Andai ku biar janjiku itu terkubur bersama amarahku






Pasti si durjana bersorak gembira atas kelemahan jiwa mujahid ini






Andai ku biar janjiku itu terkubur bersama amarahku






Pasti, pasti pemilik cahaya itu akan bertanya kepadaku






Mengapa aku biarkan kau dalam kegelapan?






Aku tak mahu berjumpa dengan pemilik cahaya itu keseorangan..






Tak mahu..!






Kerana aku sayang kamu..






Maka aku akan cuba..dan terus mencuba!






Walau sekeping hatiku ini akan terluka teruk






Aku akan terus mencuba






Kerana aku sayang kamu, sahabatku!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan